Kleine Reisje

babybump_heisMisschien wist je het al via mijn instagram pagina maar ik ben zwanger! 30 weken al! In de wereld van zwanger zijn en baby’s praat je ineens in weken terwijl ik daarvoor altijd in maanden telde. Maar het is ongeveer zes en een halve maand, mocht jouw kalender ook in maanden lopen.

Ik ben nu pas echt goed begonnen met het opruimen van mijn Woman Cave (mijn rommel/inspiratie hok) die nu als kinderkamer wordt getransformeerd. Waarom heb ik het zolang uitgesteld? Dat vraag ik mezelf ook af. Helaas ben ik het type persoon dat alles op de laatste minuut doet, en misschien heeft het er ook mee te maken dat er nu een hele hoop gaat veranderen. Probeer ik het oude leven nog even vast te houden?
Wat klinkt het dramatisch zo, maar ik ben heel blij met de Kleine Reis. Reisje is een fusion koosnaampje van Rik (mijn liefs naam) en mijn naam Heis.
Het heeft een poosje geduurd voordat ik zwanger raakte. Ik dacht dat ik de vruchtbare genen van mijn moeder had geërfd, die zelf tien kinderen op de wereld heeft gezet. Maar ik zal dus nooit meer zeggen – dat doen we effe.
babykamer_opruimen_01
Terug naar de toekomstige kinderkamer. Ik laat de naakte waarheid maar even zien. Geen mooie glamour interieur foto’s maar zo ziet er nu gewoonweg nu uit. Ik heb wel iets in gedachte wat ik zou willen. Iets kleurrijk of iets geks! Zie wat voorbeelden op de blog van Team Confetti waar ik 1 keer in de maand voor blog. babykamer_opruimen_03babykamer_opruimen_04babykamer_opruimen_02
De kamer heeft een vrij hoge plafond, een mooi (!) groot raam in het midden van de ruimte en schuine muren. Het wordt dus iets lastiger om een leuke poster te hangen maar ik zie veel mogelijkheden. Het is best een grote kamer voor een baby, daarom hebben we besloten om de ruimte te splitsen. Ik weet nog niet hoe ik de afscheiding maak. Met lichte gordijnen of toch met een stuk multiplex iets creëren.
De grote vraag is: krijg ik het af voordat Reisje komt? En natuurlijk weet ik dat baby’s niet veel nodig hebben. Een ledikant, commode en wat pampers. Maar het is wel leuk om los te gaan!

4 gedachten over “Kleine Reisje

  1. Ik heb er natuurlijk de ballen verstand van maar inderdaad, Reisje heeft volgens mij alleen z’n gezellige ouders nodig en af en toe een schone outfit aan zijn kont. Maar het schijnt wel zo te zijn dat je met een newborn nog net genoeg energie/tijd hebt om een kop koude thee te drinken (#glamlife) en dat is waarschijnlijk wel een aardige reden om er nu alvast een fijne, opgeruimde plek van te maken. Enjoy het nestelen en ik ben benieuwd naar de volgende mini room-tour!

    Like

    1. Zowiezo werd het tijd om goed op te ruimen. Ik bedoel, oud schoolwerk van 2010! Ik heb ook echt 3 grote ah tassen vol met papier weggebracht. Wat kan een mens veel verzamelen!
      Ik heb echt geen idee hoe mijn leven eruit gaat zien als Reisje er is. Zit ik op een roze wolk en praat ik alleen maar over de baby of zit ik huilend in de babykamer omdat hij niet wil drinken. Maar ik kijk er naar uit:-), hoor. En een babykamer inrichten is veel leuker dan een woonkamer. Nu mag ik gewoon een Hello kitty speeltje ten toon stellen in de kamer 😉

      Like

    1. Dank je wel, Ageeth! Het voelt goed om op te ruimen. Om spullen daadwerkelijk weg te geven/ weggooien. En we kijken uit naar een nieuw avontuur :-)!

      Like

Plaats een reactie